söndag 15 januari 2012

Att välja väg

Det kanske inte alltid är den lättaste vägen som är den man ska välja. Att ta den vägen som är lite gropig och skrovlig kanske är den som ger dig mest. Däremot ska ingen tala om för någon annan vilken väg de ska välja för man känner ingen människa så bra att man kan göra det. Jag måste välja min egen väg, men om jag ber om råd då vill jag ha just det, ett råd. Inga fördömanden eller förmaningar om att jag inte kan välja själv.

För att hushålla med min energi så har jag tagit beslut på vissa vägval jag kommer att göra framöver. Jag har kommit fram till besluten själv och jag vill faktiskt inte att någon värderar dem på någon fördomsskala. Respektera mina beslut och stötta mig istället.

Den här våren ser väldigt bra ut så här på håll. Flera roliga saker inplanerade. Båt och fiskemässor, konserter och "bara vara" helger. På jobbsidan blir det fullt ös hela våren, studierna kommer att ta en massa tid också kom jag på.

2012 kommer att bli ett år när jag väljer min väg oavsett vad någon annan säger, så det så.

1 kommentar:

  1. Mycket bra skrivet och nickar och håller med! Kramar från jag! :)

    SvaraRadera