torsdag 12 maj 2011

Min nya vän


Först några veckor allergi näsa sen en rejäl förkylning. Min näsa är sårig hela vägen upp i huvudet. Hittat en lindring men den är vidrig. Olja i näsan och sen rinnande ner i halsen är så äckligt. Får köra ändå för det är inte roligt med sårig näsa.

Börjar bli trött på att vara ensam hemma. Mannen fiskar i Blekinge och kommer inte hem än på några dagar, men syrran är på ingående så jag får lite sällskap. I morgon tar jag helg redan vid lunch. Börjar den ledigheten med min första mammografi. Lite scary, sen fick jag reda på att man måste vänta tre veckor på svaret. Tre hemska veckor tycker jag.

Helgen ska tillbringas med vänner så det känns extra bra. Ska bara vara. Inget jobb ska med hem. Jag är lite trött just nu. Längtar till semesterveckan i månadsskiftet. Tallinresa och några dagar i stugan kommer få mig på fötter igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar