måndag 23 maj 2011

Sommaren är här, och jag njuter

I helgen kändes det verkligen att sommaren är här. Var i stugan och grejade. Köpt garderober så vi kan få lite ordning i lillstugan, sen är den stora frågan vilka möbler ska stanna och vilka ska till tippen? Börjar bli lite struktur i alla fall. Det var skönt att vara där igen, saknat det mer än jag insett. Kristihimmelfärdhelgen åker vi dit igen. En lång helg med båt iläggning, fixande och en massa vila. Innan dess bär det av till Tallin på en lång weekend. Ska vara ledig i 10 långa härliga dagar, känns ofattbart. Dessutom verkar vädergudarna vara på min sida.

Märks att jag sitter mer sällan vid datorn nu för tiden. Försöker komma i gång med en fotoblogg via mobilen men tekniken vill inte vara med mig. Kanske lyckas när jag får semester och inte är så hispig. Datorn på hemmaplan hör inte hemma på sommaren på nåt sätt, precis som man inte saknar tv och glömmer tiden på sommarkvällarna.

Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar till semester. Mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar