fredag 28 augusti 2009

Höstplaner

Fått schema för halva hösten nu så nu börjar vissa planer på att falla på plats. Var tvungen att välja bort att åka till Vadstena den här hösten, men det känns ok. Ska försöka boka om eller så åker jag till våren istället. Kryssning med Pridevännerna bokad. Ska bli så nice. Sen måste jag visst pricka in att jobba i snitt 2 helger av 5. Nästa vecka och veckan därpå väntar två resor till Åbo med Vårdförbundet. Ska bli trevligt men jag tror att det blir en helt annan karaktär på kryssningen i november.
Få hem lite nya möbler, ögonklinik besök och besök på plastiken står också på programmet. Sen ska det höstfiskas och jag måste även komma i gång med träningen efter sommaren.
Låter mycket men det kommer bli så bra det vet jag.

Det som grumlar skallen nu är att mannen befinner sig på USÖ igen med sitt knä. Häromdagen blev hela knäet blått och svullet igen. Efter alla undersökningar som visar att det inte var nåt fel på knäet måste ha missat nåt. Nu var det en kärlkirurg han skulle träffa för att kolla om det är nåt kärl som står o läcker. Bara att luta sig tillbaka och vänta på att han hör av sig även om det är frustrerande att inte veta nåt.

Nu dags att åka och jobba i kväll och i morgon sen tjejmilen på söndag. Inte så tränad som jag skulle velat vara men det kommer bli en kul dag i alla fall. En liten utflykt med jobbarkompisar. Ska fixa till outfit och matsäck i morgon kväll.

1 kommentar:

  1. Gillar det med hösten, att få styra upp och planera. Fixa till kalendern och få översikt. Din verkar ju helt ok måste jag säga!

    SvaraRadera