tisdag 25 augusti 2009

Nya tag


Jag har i dag beslutat att börja blogga här istället för på min gamla sida. Främst för att jag vill ha med foton i bloggen. Därav namnet, hade tänkt köra två bloggar men det fixar jag inte. En räcker att hålla koll på.


I dag har det inte hänt ett smack. Mannen kom hem från jobbet strax efter 7, jag gick upp, han gick och la sig. Varit på stan en sväng och bytt min bankdosa så jag kan betala räkningarna i morgon. Nu ska jag fixa lite lunch och sen ska jag i väg och jobba kväll igen. I morgon är jag ledig och då ska jag göra av med pengar hela dagen har jag tänkt. Storhandla kallas det visst, sen betala räkningar och ordna med allt annat man måste göra när lönen kommer.

Fick mannens nya schema i dag, passar hyfsat med mitt nuvarande och hoppas att det stämmer med det jag får denna vecka. Måste fixa till en långledig helg så jag kan åka med ut och fiska. Längtar lite efter det redan. Här syns mitt PB på Röding, 3,1 kg. Det ska slås nästa gång när jag på sjön.

2 kommentarer:

  1. Smart drag att byta! Här är mycket bättre om du frågar mig. Jag är redan supernöjd. Allt är enklare att fixa med.
    Och ska bli kul att få se lite fiskebilder. För några andra lär det väl inte bli?! =)
    Ska kolla helgen. Har inte fått mitt schema än, och vet inte hur min man kommer jobba heller. Återkommer as soon as pössible!

    SvaraRadera