lördag 9 april 2011

Mycket Linköping nu

I veckan har jag varit på säkerhetskonferens i Linköping. Den var bra och jag fick med mig mycket matnyttigt hem att fundera på hur jag ska kunna använda i min egen organisation. Nätverkande med kollegor runt om i Sverige är också en viktig del på de här konferenserna och nu börjar jag känna igen folk som jag träffat tidigare. Riktigt trevliga tjommar de flesta. Det är en mansdominerat gäng så det gäller att ha koll på alla sportresultat och lag så man smälter in i gänget.

Måndag kväll åker jag tillbaka till Linköping för en tre dagars utbildning för att kunna utbilda medarbetare. Det ska bli intressant, men lite tröttsamt att åka två veckor efter varandra. Jag är inte överförtjust att bo på hotell ensam, skillnad när mannen och jag åker. Då är det nice. Till hösten kommer det bli mycket resande men det får gå. Vet ju att det är övergående.

I går bokade vi resan till Tallinn. En lång weekend med kryssning och hotellnatt i land. Lördag till tisdag i slutet av maj. Hoppas på bra väder så vi får några sköna dagar.
Nu ska jag njuta av hockey, lite sol på balkongen och i kväll blir det middag på den lokala pizzerian. I dag har vi bokat bord så det inte blir som förra helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar