måndag 23 augusti 2010

Nu står hösten för dörren


I dag börjar mannen jobba. Jag har ytterligare två dagar kvar på min semester. De ska ägnas åt att städa lite och plocka iordning lite efter semestern. Det har varit en del upp och ner packning under dessa veckor och kaos råder. Eftersom jag inte kan röra mig så smidigt så har vi en överenskommelse att jag gör allt över midjehöjd och mannen det som är under. Känns helt okej för mig.
Semestern 2010 har varit en väldigt bra semester tycker jag. Lite resa, lite vara i stugan och en massa vila. Jag tycker det känns bra att börja jobba efter 4 veckors ledighet. Jag är inte typen som skulle kunna vara ledig jämt och inte ha nåt att göra. Ser fram emot hösten nu. Kalendern är ganska späckad redan men jag har mycket att se fram emot.
Börjar redan till helgen med att åka med E ner till syrran över helgen. Blir ytterligare en Ullareds tur med lite höst och vinter shopping.
Nästa sak att se fram emot är "Blue Man Group" konserten i Stockholm i oktober med hotell och mys med mannen.
En Vadstena helg finns också med i höstens program, och en London resa ska planeras.
Dessutom kommer jag fara runt lite med jobbet på utbildningar också. Hösten 2010 kommer bli bra, det känns lång väg.
Nu ska jag formulera ett mail till min läkare för jag vill ha en uppföljning av min medicinering och sen vill jag ha en röntgen. Dags att börja bråka lite om jag inte får som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar