fredag 6 augusti 2010

Semester

Njuter av semester. Efter Pride åkte vi ner till Varberg. Varit på Ullared och handlat. Ingen stor shopping men lite blev det. Ska ju snart tillbaka igen med Tallintjejerna och då ska jag handla lite vinterkläder. Nu blev det mest mannen som handlade kläder och jag handlade lite annat småkrafs.
Har umgåtts med familjen och bara tagit det lugnt andra dagar. I morgon blir det Forever Young med mannen på Varbergs Fästning. Vi har tur att det går nattbussar så vi kommer ut på landet igen.
Måndag blir det till att åka hem igen och packa om för lite sommarstugetid. Det är så underbart att vara ledig även om det är svårt att hela tiden ta dagen som den kommer, jag är ju en planerande människa. Dock är det bra att lära sig att bara vara också.
Nu ska jag lägga mig och läsa och kanske sova lite middag för i kväll blir det troligen havsörings fiske med mannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar