lördag 13 november 2010

Eldig vecka

Haft en hektisk vecka och emellanåt har det känts som om jag hade eld i baken. Vissa saker tycker vissa människor att det skulle hänt i går. Oförståelse för att andra människor har kalendern full med uppgifter och sitter inte bara med en enda arbetsuppgift.

Veckan avslutades med en konferens om brandskydd i vårdmiljö i Göteborg. Två intressanta dagar för mig. Jag har inte varit med på någon sån konferens tidigare och fick mycket matnyttigt med mig. Dessutom är ju nätverkande väldigt viktigt på dessa tillställningar. Efter två intensiva dagar så är det skönt med en ledig helg. Inga direkta planer mer än lufsa runt lite hemma och umgås med mannen.

Måste gå och handla lite mat också, men det känns lite tungt. Inte för att det är långt utan för att det är tråkigt. Hemkörning gillar jag men till små handling funkar det inte så bra, får ta det för storhandlingen i stället framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar