söndag 21 november 2010

Helgen susar förbi men mycket roligt väntar...


Helgen har sprungit förbi mig. Sovit, ätit gott, myst med mannen, plockat, tvättat, grejat förberett och nätshoppat lite. Puff så var helgen över.

Planerat resor framöver. Första helgen i december åker jag till en mycket god vän i Stockholm och myser över helgen. I januari är det SPA helg på Loka som gäller, februari båtmässa i Göteborg, mars båtmässa i Stockholm och sen ska en resa till Tallinn planeras längre fram i vår när vädret är fint. Så skönt att ha nåt att se fram emot.

I morgon kommer storasyster och ska hjälpa mig att storstäda. Hon har en avvikande läggning som innebär att hon gillar att städa. Jag behöver en blåslampa i arslet för att komma i gång och det är hon också bra på.

Satt i tvättstugan i 3 timmar i dag och vaktade tvätt, egentligen berodde det på att ryggen inte orkar springa i trappor. Fick en bok läst under de tre timmarna så jag är nöjd ändå.
Nu dags att packa kånken för morgondagen och sen rusa i säng.

1 kommentar:

  1. Japps" Ska bli så nice att få rå om dig ett par dgr! O mighty vad vi har att prata om honey!! Kommer att krävas sin del i vin och öl e jag rädd. ;)
    Vet fler som ser fram emot ditt besök.
    KRAMAR!!

    SvaraRadera