måndag 6 december 2010

Cheers my friends


Känner mig väl inte helt utvilad efter denna helg. Kroppen är mycket sliten, men hjärnan är lugn och fin. Efter en hyfsat lugn bussresa till huvudstaden blev det en mycket stressad upplevelse att komma ner i tunnelbanan i rusningstid. Damn va skönt det var att komma på Roslagsbanan där det var lugnare. Sen var jag äntligen hos vännen i Berga. Vi har haft en soft helg med hundpromenad, glögg kväll med vänner, en massa prat och slappande i största allmänhet.

Nu känner jag att hjärnan är laddad för veckan som kommer, kroppen får liksom bara hänga på.
I kväll ska jag få motta en jubileumsgåva i från Landstingsdirektören. Jag har varit landstingsanställd i 25 år, hugaligen. Känns ju som i går jag började.

Nu är det dags att starta dagen. Ska ut på arbetsplatsbesök under dagen, men det blir en tidig eftermiddag för jag måste ju hem och fiffa lite innan det är dags för mitt jubileum i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar