söndag 19 december 2010

Jag älskar sällskapsspel




Det är så roligt att spela brädspel. Oftast är det bara mannen och jag, men det räcker. Ibland kan det dock vara roligt att vara flera att spela. Årets spel heter "Bezzerwizzer". Klurigt frågespel, men väldigt roligt. 20 olika kategorier och 5000 frågor. Me like. Släng dig i väggen TP.

Ett annat väldigt roligt spel är "Närdådå?"

Kan verkligen rekommenderas Det kommer bli mycket spelande ett tag framöver känner jag. Skönt sätt att koppla av på.

Efter att mannen pausat en stund och vi tagit ett parti till så ska årets julskinka avsmakas tillsammans med stark senap, julvört och julmust. Alla klappar inslagna, lägenheten städad och tvättkorgen tom. Jag är redo för veckan som kommer och för julen. Ska bara boka biobiljetter till juldagen och sen klippa mig i morgon sen är jag redo till 100 %.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar