lördag 23 januari 2010

Den velande vågen


Vissa dagar är det med uppenbart än andra att jag är våg. Jag velar fram och tillbaka och vet inte vilket ben jag ska stå på. Det brukar klarna i slutändan, men ibland kan det vara jobbigt medan det pågår. Just nu är jag inne i en velande period men börjar att komma till en slutsats så det blir nog bra den här gången också.

Nu ska jag folkusera på mina nyss påbörjade studier ett tag i alla fall. Det är ganska roligt även om jag skulle vilja ha mer tid att läsa på, inte lätt att få till studietid när man jobbar heltid.

Vårdar mannen ömt efter en knäoperation så att vi kanske kan hitta på nåt nästa helg när vi firar ett år tillsammans. Ålandsresan är det frågetecken för fortfarande men vi får se hur det blir i veckan när han vilat några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar