torsdag 10 mars 2011

Vilken vecka!!!!

Två gånger den här veckan har jag satt mig i den värsta stolen på denna jord nämligen tandläkarstolen. I måndags gick jag dit med stor vånda eftersom det var årlig kontroll. Dessutom har jag fått en ny tandhygienist. Gillar inte att byta folk så där. Nu visade det sig att det var noll hål i år. Det är väl typiskt när jag nu skaffat en försäkring som gör det billigare för mig. I dag ville hon i alla fall träffa mig igen och göra en grundlig rengöring av munnen. Satt i nästan 40 minuter och gapade. Nu har jag i alla fall renaste munnen i staden och kramp i käkmusklerna, och förhoppningsvis behöver jag inte dit på ett år igen.

Den här veckan har även varit en trött vecka. Min arbetsbelastning är av berg och dalbanekaraktär och den här veckan har var lite körig. Det ska bli skönt att komma till Vadstena i helgen och bara slappna av och vila. Batteriladdning deluxe. Är verkligen i behov av det nu.

Hotellrum till Prideveckan bokat, och i år följer mannen med. Ska även boka kryssningen till Tallin så jag har en massa mys att se fram emot nu under våren. Resten av sommaren ska jag hälsa på systeryster i Varberg och sen ska jag njuta av den nya bryggan i stugan. Hoppas sommaren blir lika lång och varm som vintern varit lång och kall. Är så trött på att frysa nu.

Dags att ladda för första medarbetarsamtalet som ska gå av stapeln efter lunch. Fattar inte att det redan gått ett år sedan jag började jobba här. Roligt, jobbigt, lärorikt och extremt utmanande. Hoppas det fortsätter så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar