torsdag 12 november 2009

Energi sökes

Jag är såååå trött, hur mycket jag än sover. Försöker få lite dagsljus på mig varje dag och äta mina vitaminer men det verkar inte ha någon effekt på mig. Det är väl november för alla så det är bara att härda ut.
Jag skulle behöva lite energi nu när jag fått hem alla kartonger och ska börja packa lite. Ska ta mig en sväng med det i helgen tror jag eftersom Vänerfisket blåste inne på både ena och andra sättet. Har att göra hemma så det känns inte som någon större katastrof. Jag menar sjön finns ju kvar. Skulle även vilja gå på bio en sväng. Jag vet inte riktigt vad jag vill se men jag tycker det är mysigt att gå på bio. Kanske ut och äta också, det var också länge sen.
Eller kanske ska jag bara sova i två dygn. Jaja, den som lever får se, skönt i alla fall att ha en hyfsat oplanerad helg och ta det lite som det kommer.

Nu ska jag ge mig ut och få lite dagsljus på mig, även om det är gråmulet. Ska upp på stan till frissan och sen kanske lite shopping.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja se "Bröllopsfotografen". Har du sett? Den verkar bra. Och i tisdags var jag på Efesos. Dit skulle jag kunna gå igen och igen och igen... SÅ GOTT. Och inte så farliga priser heller ju... Gillas!
    Tror som du att det mest handlar om att härda ut. Mörkret är boven. BLÄ.

    SvaraRadera
  2. Bröllopsfotografen ska ju vara bra..Själv vill jag se 2012 för jag är lite såld på katastroffilmer..även om den fått taskig kritik:-)

    SvaraRadera