söndag 22 november 2009

Nästa tre år

Årsmöte i fredags. Förutom att jag troligen kommer sitta kvar i samverkan blev jag vald till kongressombud de kommande tre åren. Ska diskutera det kommande fackliga arbetet med nya ordföranden så snart jag kan. Hade ju tänkt trappa ner men vi får se hur det blir. Jag kan ju inte motstå lite utmaningar.

Annars har helgen varit lugn. Mys med mannen, social samvaro med svärmor och svåger, bortskänkning av tvättmaskin, lite packning och lite städning. Nu är mannen ute och går i regnet och jag ska laga mat. Behov av matlådor finns som alltid inför en ny vecka. Ska jobba i kväll och sen hela veckan. På fredag bär det av till Vadstena för tystnad och kontemplation. Skönt att ladda batterierna för allt som komma skall. Julfirande, packande, flyttande och sen all upp packning. Tur att jag är ledig länge över helgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar