onsdag 15 september 2010

Ibland måste man bara få vara en surskalle

Trött pga ständig värk i ryggen och medicinjustering, mensvärk, hormonsvängning och en massa tankar i skallen gör att jag idag varit en tjurskalle. Irriterad på folk som inte kan svara på mail, trots påminnelser. Ilsken på idiotmannen som kör bil och pratar i mobil samtidigt och har ingen koll på trafiken runt omkring. Trött på arbetskamrat som man delar köksvecka med och som helt skiter i det.

Väl hemma efter jobbet lade jag mig bara på soffan och glodde på tv en stund för att komma i kapp mig själv. Nu känns det rätt okej. Lite irriterad över att mensvärken satte stopp för mitt besök på röntgen i dag. Orkade inte cykla dit eftersom all kraft gick åt att inte gå dubbelvikt, men jag gillar läget och tar nya tag nästa vecka. Allt har sin tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar