onsdag 9 september 2009

Endorfinrus


Börjar få tillbaka känslan av njutning när jag tränar. Endorfiner är good stuff. Kommit i gång nu känns det som. Bara jag inte blir förkyld, har ju en tendens att alltid bli förkyld när jag kommit i gång. Ska ta hand om mig bättre den här gången. Gymmat två gånger den här veckan och körde ett pilatespass i går. I morgon ska jag på aqua bike. Fredag-lördag är det kryssing med förbundet igen så då blir väl dans det enda i träningsväg. På söndag lovar prognoserna vackert väder så då är det tänkt en dag på sjön. Längtar till stugan nu eftersom jag inte varit där sen semestern tog slut. Att vara där ger mig ett annat rus av avkoppling och lugn. Sommar dagar på sjön är väl lite annorlunda än höstdagar på sjön, men jag är kittad och klar med varma kläder så det kommer bli bra det med. Om solen skiner står man ut med lite kyla också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar