måndag 7 september 2009

Tid

Har precis insett att jag inte haft rätt tidszoon inställd på bloggen. Nu har jag svensk tid så det kanske inte blir lika förvirrande. Gårdagens inlägg verkade ju vara skrivet i förrgår etc.

I dag har jag köpt 2 klippkort. Ett på friskisgympa och ett på vattengympa. Ska varva min gymträning med lite variation i höst. Ska utnyttja min friskvårdspeng så det är egentligen gratisträning så det känns bra.

Dessutom ska jag försöka få hjälp att räkna om mina gamla högskolepoäng så jag vet vad jag kan söka för kurs till våren. Har tänkt läsa upp mina omvårdnadspoäng men är osäker på vilken nivå jag kan börja på.

Nu ligger jag på soffan och funderar på att lägga mig och läsa Marie Jungstedts senaste bok. Jag är lite seg i största allmänhet. Jobbat med möbleringen hela helgen och i dag har jag jobbat fackligt. Kontorsjobb på förmiddagen och sen förvaltningsråd på eftermiddagen. Tog mig till gymet efter det så jag har gjort mig förtjänt av en slapparkväll.

1 kommentar:

  1. Det har du verkligen gjort dig förtjänt av!!!
    Just det ja. Friskvårdspengen. Skulle vilja ha kort på Eyra så jag kan gå och simma. Måste väl gälla?
    Ang tidszonen så hade jag lika först. Skönt att nån mer rasslar igång utan att ha fixat precis allt. Och en till med kontroll på det mesta dessutom. Tur vi är mänskliga då och då! =)

    SvaraRadera