lördag 5 september 2009

Sliiiiten

Hemma igen efter konferensresa till Åbo torsdag till fredag. Korvstoppning med en massa info, mycket god mat och dryck plus för lite sömn gör att man blir seg. Det var i alla fall väldigt trevligt och en massa trevliga människor var med.

I dag har vi varit till Hällefors och hämtat möbler till mig. När syrran byter möbler får jag hennes gamla. Gillar den dealen. Nu är bara frågan om hur jag ska möblera vardagsrummet? Ska fundera ett tag, kanske blir det ommöblering i morgon. Ska göra ett general röj i hela lägenheten nu. Efter sommaren känns det som det grott igen en hel del. Man vill ju inte städa på sommaren det bara är så. I kväll ska jag roa mig med att städa badrummet. Mannen jobbar och jag orkar inte riktigt vara social. Först soffan en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar