fredag 11 september 2009

Helg igen

I dag åker jag till Åbo igen, lite tjatigt kanske. På den här resan följer några vänner med så det blir nog lite annorlunda än förra veckan. Det innebär ändå jobb för mig men lite mer avslappnat. Lördag kväll kommer mannen till Hallsberg och hämtar mig och söndagen ska tillbringas i sommarstugan. Fiske står på planeringen och vädret lovar gott. Kanon!!
Ska bli skönt att tillbringa en dag med mannen för sista tiden har vi jobbat om varandra och knappt setts. Fördelen är att man får längta lite, ses man varje dag så blir det snabbt att pirret i magen försvinner. I alla fall för mig, men nu är pirret tillbaka och det är så mysigt.
Nu ska jag fixa till det sista och bära ut sopor så lukt undanröjes, glömde det förra veckan och det är inte kul.

1 kommentar: