onsdag 30 december 2009

Sista listan för året

Vad heter du: ACA

Smeknamn: AC

Vad tror folk om dig: Bra hoppas jag, men vissa kanske tror att jag är en vresig fan

Vad får du oftast komplimanger för: Min hjärnas innehåll och min viktminskning

Vad säger du för att imponera på någon: Skiter i om jag imponerar på någon eller inte, säger det jag tycker i alla lägen (försöker dock och inte medvetet såra någon)

Hur imponerar man på dig: Med kunskap

Brukar du skratta för dig själv: Nä, men åt mig själv och i bland gråter jag

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Kan jag inte skriva för då bryter jag ett förtroende och det är något jag aldrig gör

Var bor du: Just nu mellan två lägenheter i stan

Trivs du där: Kommer trivas när allt är klart, det är jag säker på

Äger du några Converse: Nej

Brukar du bli för full: Det händer

Är du allergisk mot något: Ja

Nästa mål i ditt liv: Komma på vad jag vill göra med mitt liv

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer

Vem ringde du senast: Mannen i mitt liv

Vad sa den du senast pratade med i telefon: Jag är på väg nu

Antal timmar sömn i natt: ca 7

Sov du ensam: Nej, mannen var här

Brukar du komma i tid: Oftast för tidigt, är tidspessimist

När mår du bra: När allt runt mig är i balans, jag är ju våg

När blev du fotad senast: Annandag jul

Hur känner du dig nu: Trött efter att burit kartonger hela dagen

Vanligast färg på dina kläder: Svart, grått och grönt

Vad tycker du om fötter: Inte en av mina fetischer

Vad saknar du: Inget viktigt

Hade du en bra kväll igår: Definitivt!

Favoritdryck på morgonen: Kaffe med mjölk

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på när jag ska upp dagen därpå, allt emellan 22 och midnatt

Är du blyg: Nej inte direkt

Sysslar du med någon idrott: Nej

Vill du hellre ha email än brev: Ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae, lite kanske

Har du spytt offentligt: Inte vad jag minns

Är du bortskämd: Ja, enligt mina systrar

Vad gör du i morgon: Försöker glömma flytten för några timmar och firar nyår med afrikanskt tema

Vad är det värsta du vet: Lögnaktiga och falska människor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Slösar aldrig, är en diciplinerad shoppare

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Mark Levengood

Vad längtar du till: Sommar och värme, -20 större delen av dagen i dag

Har du bra vänner och äkta vänskap: De är inte så många men bra

Vad använder du för shampoo: Head&shoulders

Vad är det finaste du fått: Ringen mannen gav mig i julklapp

Hur gammal är du: 42

Du samlar på: Upplevelser

Gröna eller röda äpplen: Tycker inte frukt alls

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mannen eller stora syster

Gillar du golf: Skulle inte tro det

Vilken tid vaknade du idag: 05:50, skulle skjutsa mannen till jobbet

Har du strumpor på dig nu: Raggsockor

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Förra veckan

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn på bio, snacks hemma

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, sen 57 år

Har du tandläkarskräck: Ja, går hellre till gynekologen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en båt

Bär du glasögon eller linser: Ja, åldern har tagit ut sin rätt

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Skulle du kunna köpa en falsk märkesväska: Om den är snygg

När går du upp ur sängen på helgerna: Tidigt, men sen brukar jag lägga mig efter frukost igen

Vill du gifta dig: Been there, done that, bought the t-shirt

Vill du ha barn: That ship has sailed

Solar du ofta: Har inte ro att ligga stilla i solen men jag är gärna i solen och göra saker

Är du flygrädd: Bara om jag är nykter när jag flyger

Hur vig är du: Skulle behöva börja på yoga igen

Är du musikalisk: Ingen aning, men jag gillar musik

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Tror du på ett liv efter döden: Vet inte säkert

Tycker du om sushi: Enda maträtten som nästan ger mig orgasm, älskar det

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, det har hänt

Senaste låten du hörde: Minns inte, lyssnade på skvalradio hela dagen

Kopiera listan om du känner för det. =)

Gott nytt år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar