tisdag 22 juni 2010

Koncentration krävs i dag

I dag krävs lite koncentration Jag ska ge mig på att fixa till en hemsida. Har gått kurs, samlat idéer och tips, men jag har aldrig gjort en hemsida förut. I min hjärna ser den väldigt bra och informativ ut så jag hoppas att jag kan få till det på skärmen också. Tack och lov finns det människor i huset som kallas informatörer som är proffs på detta som lovat hjälpa till om jag skulle klan ta mig.

Brevid mig står en stor morgon latte så det är bara att ta tag i dagen och köra hårt. Känns lyxigt med en dag helt utan möten och jag bara kan ägna mig åt en sak hela dagen. Helt otroligt. Eftersom det är semestertider i huset nu kan man tro att både telefon och mail är ur funktion, snacka om skillnad.

I kväll ska det packas. Först för midsommar i Bergslagen med umgänge med La Familia. Fredag till lördag, sen på söndag bär det av till Tallin för umgänge med Big Sis och Bästa E. Liten minisemester som kommer sitta fint.

Nu är Latten snart slut och jag ska koncentrera mig på min sida. Fokus, fokus, fokus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar