fredag 9 juli 2010

Fan va tungt det ska vara



Känns som jag är fast i en ond spiral just nu. Min ryggvärk har tagit ny fart eftersom min luftvägsinfektion gör att jag inte orkar röra mig som vanligt, samtidigt som mina såriga slemhinnor är väldigt mottagliga för gräspollen som är som högst nu. Jag använder alla tillgängliga läkemedel som jag hat tillgång till men jag vet inte om jag blir nåt bättre. Eftersom jag inte sover bra pga hostan så hinner ju aldrig kroppen återhämta sig. Jag känner mig helt slut. Är jag inte bättre på måndag kommer jag att ta kontakt med sjukvården har jag lovat mannen.

I dag ska jag i alla fall njuta av att det är fredag. Mannen och jag ska åka till sommarstugan i kväll. God mat inhandlad och ska bara packas i hop i kväll. Hoppas på att vi får en ensam helg där utan släktingar. Det är inte så att jag inte tycker om att umgås med alla av dem men några är jobbigare än andra och när jag inte mår bra har jag ju lite kortare stubin. Dessutom är det skönt att bara vara mannen och jag. Vad skulle jag göra utan honom just nu, han håller mig bokstavligen under armarna så jag ska orka med allt. Han är verkligen mannen i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar