måndag 19 juli 2010

Sista veckan

Just nu har jag gått in på sista hela veckan innan semestern. Nästa vecka jobbar jag måndag och tisdag innan jag går på 4 veckors långledighet med hyfsat oplanerad tid. I morse var det inte lätt att komma upp, det är som om kroppen gått ner på stand by läge nu. Dessutom blev mannen utringd på jouren vid 5 och jag lyckades somna om, hann komma ner i djupsömn innan min klocka ringde så jag var i det närmaste medvetslös då. Visste knappt var jag var eller vad jag skulle göra. Ser fram emot att slippa väckarklocka ett tag på semestern.

Helgen har varit lugn och behaglig. Lördag till söndag drog jag och B till E och hälsade på. Ett dygn med god mat och dryck, en massa prat och även slappande på landet. Skönt avbrott.

På onsdag blir det ytterligare ett avbrott. Besök på Strömpis och lyssna på Nationalteatern med gamla arbetskamrater. Ska bli himla kul.
Nu tillbaka till arbetet som denna vecka består i att göra en massa avslut och pausande som ska vara klart innan jag går på semester så jag kan koppla bort jobbet och bara njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar