fredag 2 juli 2010

Nu har bestämt mig

Jag har nu bestämt mig för att vara frisk. Efter två dagar i sängläge har jag fått nog av att vara sjuk. Halsonten och snorigheten är nästan borta men den envisa hostan är kvar. Känner jag mina luftrör rätt kommer jag att ha kvar den länge. I kväll åker jag till stugan med mannen i mitt liv. Det är bara vi som är där den här helgen. Resten av familjen är på semester i andra delar av Sverige. Det ska bli himla skönt att slippa vara social. Vi har ju den förmågan att kunna vara tysta tillsammans utan att det på något sätt känns konstigt eller jobbigt. Det bara är att vara med honom.

Nu dags att packa lite kläder för helgen. Eftersom jag bara ska vara är det mjukisbrallor och swettis som gäller hela helgen. Bikinin ska med för solen ska skina så den ska få bränna mig lite mellan varven. Böcker och korsord att pyssla med, sen är helgen räddad. Mat är redan fixad tack vare handla24.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar