söndag 18 april 2010

Olika men ändå viktiga

Det finns inte en enda sten på denna jord som är exakt likadan som en annan sten. För mig är det precis samma sak med mina vänner. Jag har många goda vänner men de är väldigt olika allihop och det är väl en av anledningarna till att jag älskar dem allihop. Jag vet att de finns där för mig i alla lägen, men med olika bekymmer tar jag kontakt med olika vänner. Jag är ganska säker på att många känner likadant och jag hoppas att jag är en vän man ringer i vissa lägen. Fick bevis för det i går och det kändes skönt att bara vara till för en annan människa och jag vet att det är samma sak åt andra hållet.

Haft en lat helg och mest vilat. Verkar som jag kommit upp i dos när det gäller allergimedicinen så nu kanske jag orkar lite mer i veckan. Vill träna, men jag tror jag tar det säkra före det osäkra och gör det på morgnarna Vill inte riskera att jag blir så däckad igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar