fredag 30 april 2010

Valborgsmässofirande

Som vanligt nobbar jag vanligt firande av helger. Jag var bara väldigt glad över att kunna gå hem tidigt i dag. Jag är totalt ointresserad av att fira detta. Jag är ju anti storhelger över huvudtaget, men det vet ju alla. Började dagen med ett väldigt givande möte på USÖ, drog vidare till bolaget och kramade några gamla vänner jag inte sett på länge och köpte lite vin. Sprang förbi jobbet och kollade mailen eftersom jag är ett kontrollfreak. Handlade lite gotta till helgen på Willys och sen hem och slog upp ett glas vin direkt. Lade mig i badet och bara njöt av att vara ledig till måndag 08:00. Mannen som varit och fiskat hela dagen kom hem tomhänt men hade dock med sig lite mat i alla fall.

Nu ägnar jag kvällen åt min egen brasa och skiter i traditionen att elda upp gammalt skräp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar